Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

На тлі історії з колишнім співробітником Нової поштою, який підробляв накладні за допомогою вкраденого ноутбука і привласнював замовлення з інтернет-магазинів сплив ще один актуальний випадок. На цей раз справа пов’язана з послугами «Накладений платіж» і «Зворотній доставка», в результаті використання яких киянин Святослав Савченко позбувся власного смартфона iPhone 7, який хотів продати якомусь покупцеві.

Далі інформація зі сторінки автора поста:

«Хочу поділитися з вами одну кумедну історією, яка сталася зі мною 2 тижні тому. Вирішив я значить продати свій, змучений долею, Iphone 7 і скористатися послугою Нової Пошти «Накладений платіж». Відправив телефон покупцеві, той за класикою жанру, не з’явився, і я оформив послугу зворотна доставка EH 59000637625785.

На Новій Пошті я зустрічав всяке, пробиті коробки, битий товар всередині, але такий «бруду» ще не було. Приходжу на 179 відділення забрати телефон, а співробітник НП стверджує, що він вчора вже видав мою посилку комусь іншому. І мовляв він нічого не знає, все у нього добре, як би «сам дурень» пиши «претензію». Все ще не розуміючи, що відбувається, де мій телефон, і чому замість моєї посилки, мені тикають в обличчя листком «претензія», я взявся її заповнювати. У підсумку, провівши 2 робочих години на Новій Пошті, (природно працівник НП не мав навіть Мальше уявлення, яку саме претензію, і які поля я повинен заповнити), диво сталося! Претензія №20210127 / 04532 створена!

Але не все так просто. Це був тільки перший круг «Данте». Далі більше. Отримати інформацію від марного колл-центру немає можливості. 10 хвилин доводилося пояснювати, кожен раз новому співробітнику, чого я чекаю і що мені потрібно, а у відповідь я тільки чув: «Чекайте відповідь за рішенням протягом тридцяти днів», «Відео з моментом видачі вашої посилки ми не можемо надати без суду» , «Чекайте лист від наших юристів протягом 3-х місяців». Складалося враження, що НП намагається зробити все можливе, щоб я опустив руки і кинув затію з поверненням коштів.

Тільки через півтора тижні я отримав дзвінок, в якому представник НП повідомив: «Вам відмовлено. Співробітник Нова Пошта працює на 179 відділенні виконав свою роботу правильно ». Звідси випливає, що не маю рації я. Звичайно ж я накидав мільйон і два питання, у відповідь отримавши, «подавайте в суд», «Я не юрист», «не знаю чому так сталося» ітд. Загалом було зрозуміло, що я говорю з людиною, який може прийняти рішення (немає).
В голові не вкладається, як можна людині видати не ту посилку і чому клієнти повинні платити за помилки оператора ?! »

 

У підсумку автор поста задає ряд питань керівнику компанії Нова Пошта Володимиру Поперешнюку:

Послуга «Накладений платіж» є не ідеальною і в ній багато проломів. Чому я повинен за це платити з власного гаманця?
Як може бути відмова в поверненні коштів з боку НП, якщо клієнт приніс посилку на відділення, а назад її не повернули?
Як відділ HП проводить співбесіду, наймаючи людей на роботу, які не можуть ретельно перевірити документи у одержувача / відправника?
Незважаючи на те, що історія пройшла два тижні тому, тільки після публікації в facebook представники Нової поштою опублікували в коментарях відповідь на запит:

«Ми предметно розібраліся у ситуации за накладною 59000637625785 та повідомляємо Наступний: 25.01 клієнт звернув у відділення для Отримання цього вантажу. ВІН озвучивши оператору номер накладної та Надав паспорт (на имя отримувача Вказаним у накладній). Согласно з правилами компании, цього достаточно для Отримання посилки.

Через декілька днів, Ви звернули у відділення та повідомілі, что НЕ отримувалася цею Вантаж. Вам предложили Оформити офіційну претензію, щоб провести детальну перевірку, что й Було Зроблено. После перегляду відеозапісів з відділення, в момент Отримання товару, колеги з профільного відділу ВСТАНОВИВ, что видача здійснювалась без порушеннях, за попереднім пред’явленням Клієнтом документа, что підтверджує его особу.

Ми підготувалі для Вас офіційну письмовий відповідь относительно цієї ситуации, якові сегодня відправлять. Рекомендуємо звернути з заявили до представителей правоохороних ОРГАНІВ. После Надання копії заяви ми зможемо здійсніті компенсацію. »

Таким чином, в даному випадку Святослав Савченко все ж отримає компенсацію, не дивлячись на початкову відмову.

 

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.