Чоловік залишився без смартфона і не може домогтися виплати компенсації за нього. Клієнт “Нової Пошти” поскаржився, що замовив на OLX смартфон, але, коли прийшов в поштове відділення, виявилося, що його віддали іншій людині.
Про це він розповів в своєму відео, яке зробив з громадською організацією “Територія закону”.
За словами чоловіка, в серпні 2020 року його оформив покупку iPhone через безпечну угоду на сайті оголошень OLX, але співробітники відділення “Нової Пошти” нібито вже віддали його і запропонували написати претензію, щоб компенсувати кошти. Однак приблизно через місяць йому подзвонили і сказали, що гроші не виплатять.
У поліції відкрили кримінальну справу за ст. 190 ч. 1, де чоловік був визнаний потерпілою стороною.
“Нова Пошта” відмовилася надати відео з камер спостереження у відділенні і накладну, по якій видали посилку. А начальник юридичного відділу замість надання допомоги порадив потерпілому в подальшому користуватися післяплатою.
Сайт OLX провів внутрішню перевірку і повідомив, що профіль продавця додати нове.
За словами чоловіка, він надав слідству всі документи і квитанції, через які можна відстежити реквізити шахраїв, написав клопотання на суддю і прокурора з проханням провести необхідні слідчі дії щодо “Нової Пошти”.
Він також написав заяву і претензію на “НП” з проханням компенсації коштів і передачі слідству записів з камер відеоспостереження. Відповіді на заяви були надані в кінці січня, але для того, щоб їх забрати, необхідно було сплатити доставку.
Leave a Comment