Нова пошта розкрила нюанси грошової компенсації клієнтам за затримку і пошкодження посилок

Клієнти розкритикували роботу Нової пошти. Найбільший приватний поштовий оператор в Україні, Нова пошта, надає послуги величезній кількості клієнтів – в той же час, на його послуги сиплеться величезна кількість скарг. Так, прес-служба оператора розповіла на сторінці в Facebook про відкриття другої черги Київського інноваційного терміналу, проте в коментарях користувачі розкритикували роботу пошти.

У Новій пошті розповіли, що розширення терміналу дозволяє обслуговувати до 50 тис. Посилок щогодини. Однак клієнти поштової компанії, які не отримали своєчасно своїх посилок, які не розділили радості Нової пошти з приводу посилення потужностей компанії.

Так, одна клієнтка висловила припущення, що саме на новому “чудо-терміналі” загубилася її посилка, яку вона не може отримати вже близько тижня.

Інша клієнтка запитує, як з такими неймовірними можливостями виявилося, що її посилка, яка повинна була поїхати в Кам’янку-Бузьку, поїхала в Яворів. Незадоволена клієнтка порадила компанії більше стежити за роботою на відділеннях і за компетентністю співробітників.

Однак найбільше негативних відгуків на Нову пошту посипалося через великої кількості клієнтів, які отримали пошкоджені посилки. Так, один клієнт і зовсім заявив, що його посилки “через одну приходять побиті”.

Ще одна клієнтка показала, що отримана нею посилка і зовсім виглядає так, як ніби потрапила під прес – від коробки практично нічого не залишилося, сам товар також виявився сильно пошкоджений – тепер жінка ворожить, як їй домогтися відшкодування збитку за товар, який був оплачено.

У Новій пошті відповіли на претензії клієнтів, вказавши, що компенсацію найлегше отримати при втраті посилки поштовим оператором. Якщо ж посилка пошкоджена, необхідно довести, що це сталося на пошті.

У разі порушення термінів доставки, замовнику покладається неустойка в розмірі 20% від суми плати за доставку. А в разі втрати або “повного зіпсування” посилки, компанія повинна повернути повну оприлюднену вартість посилки.

У разі “часткової втрати або пошкодження” посилки, компанія компенсує частину вартості.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.