У компанії заявили про початок ребрендингу. “Нова пошта” – один з найбільших поштових операторів України, який, проте, займається не одними поштовими відправленнями, а й фінансовими операціями за допомогою власної фінансової компанії – “Пост Фінанс”. Нещодавно в офіційній прес-службі “Новий пошти” заявили про те, що їх фінансова компанія змінить назву з “Пост Фінанс” на “NovaPay”.
У компанії пояснили, що головною метою ребрендингу є об’єднання під однією назвою і платіжну систему, і назва бренду, і юридичне найменування. Крім того, в “Новій пошті” збираються найближчим часом розкручувати і посилювати даний бренд.
Своя платіжна система у НП з’явилася ще в 2018 році. Платіжну систему, спочатку названу “Forpost”, в кінцевому рахунку перейменували в “NovaPay”. Ця назва фігурує у великій кількості фінансових продуктів, крім того, до нього вдалося додати кілька можливостей оплати і підтримку нових партнерів.
Те, що “Нова пошта” зводить кілька послуг до одного назвою дозволить надавати українцям більше зрозумілі і впізнавані послуги та позбавить від ймовірності того, що клієнт заплутається в сервісах поштового оператора. Крім того, такий сервіс можна буде ідентифікувати як інноваційний.
Сама по собі компанія “Пост Фінанс” працює вже протягом шести років. Вона з 2014 року пропонує українцям фінансові інструменти, а також онлайн і офлайн продукти. В Україні працює вже понад 3 400 пунктів надання фінпослуг, без урахування інтернет майданчиків. За роки роботи компанія домоглася успіхів – НБУ визнав NovaPay найпопулярнішою системою переказів в Україні, яка створена небанківською установою. Сервіс займає собою 46% ринку.
Leave a Comment