ПриватБанк знову “влип” у скандал з блокуванням рахунків. ПриватБанк дуже “просунутий” і неймовірно популярний банк серед українців час від часу потрапляє в скандали, останнім часом почастішали випадки блокування рахунків ПриватБанком клієнтам, при чому причин блокування в банку не завжди можуть пояснити. Цього разу клієнт залишив негативний відгук через те, що всі його рахунки були заблоковані фінансовою установою.
Клієнт пише що зайшовши на сервіс Приват24 виявив заблокованими всі свої рахунки. Клієнт звернувся на гарячу лінію 3700, однак там причину блокування карт пояснити не можуть. Крім того клієнт написав чат-боту, за словами клієнта, там йому порадили відкрити карту в іншому банку і “приват” переведе туди все його кошти.
Співробітники банку по гарячій лінії 3700 порадили клієнтові написати лист в офіс фінансової установи в Дніпро, і протягом 7 робочих днів чекати відповідь. Українець цікавиться, що робити в перебігу цих 7 робочих днів, якщо він зараз знаходиться на самоізоляції, так як його друзі, з якими він був в контакті захворіли “ковідом” …
Чоловік заявив, що йому доведеться порушити режим самоізоляції для відкриття карткового рахунку в іншому банку.
На негативний відгук клієнта, представники ПриватБанку заявили, що в своїй діяльності керуються виключно вимогами чинного законодавства України і послалися на статтю закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення”.
Leave a Comment