5 порад “Нової пошти”, як не потрапити на шахрая під час покупок в інтернеті

У компанії розповіли, як же не бути обманутим. У зв’язку з продовженням пандемії коронавируса, шопінг для багатьох українців перейшов в онлайн-формат. При цьому, при здійсненні онлайн-покупок, існує реальна загроза стати жертвою шахраїв і втратити гроші. Прес-служба компанії “Нова пошта” в Facebook поділилася основними рекомендаціями, як не стати жертвою шахраїв при замовленні посилок.

Так, “Нова пошта” рекомендує здійснювати покупки тільки на перевірених сайтів і за допомогою онлайн-сервісів, послугами яких ви вже користувалися. При здійсненні покупок ні в якому разі не можна переходити для обговорення деталей покупки в месенджери.

Не рекомендується також переходити за підозрілими посиланнями, які відправлені незнайомими або малознайомими співрозмовниками.

Фахівці компанії рекомендують відслідковувати статус посилки тільки на офіційному сайті “Нової пошти” або в мобільному додатку. Також оператор рекомендує оплачувати покупки тільки на сайті компанії, або в фірмовому додатку.

Фахівці з безпеки закликають також нікому не розкривати секретні коди і паролі від особистого або бізнес-кабінету “Нової пошти”.

Варто пам’ятати також про основні ознаки, за якими можна визначити шахраїв при онлайн-шопінг. Так, в першу чергу варто насторожитися в разі, якщо заявлена ​​ціна за товар вкрай низька. Також шахрай навряд чи погодиться на оплату при отриманні товару – він може навіть просити покупця перерахувати аванс на карту.

Шахрай навряд чи розбирається в характеристиках товару, що продається. Крім того, для того, щоб викликати довіру жертви, шахрай може відправляти копії своїх документів.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.