Клієнти скаржаться на якість обслуговування в “Ощадбанку”. “Ощадбанк” є одним з державних банків України, і, отже, одним з найбільших. Тому у великої кількості українців регулярно виникають претензії до його роботи. Один з негативних відгуків на “Ощадбанк” клієнт залишив на формі Міністерства фінансів України.
Чоловік розповів, що в 2020 році він вже писав на сайті Мінфіну відгук, в якому розповідав, як він перевипускає дебетову карту “Ощадбанку”. Тоді у нього закінчився термін дії його карти, і в одному з відділень банку він замовив нову. За її виготовлення у нього з рахунку списали 350 гривень. В той момент йому вдалося вирішити проблему і повернути свої гроші.
Однак недавно йому прийшло повідомлення, в якому говорилося, що у нього з рахунку знову списано 350 гривень в якості комісії за користування карткою. Ця новина сильно здивувала клієнта, так як у нього зовсім не якась преміальна карта, на зразок платинум або золотий, тому він обурений, що карта йому так дорого обходиться. На його думку, банку повинно бути достатньо коштів, які він залишає на безготівковому розрахунку.
Його також сильно засмутило, що працівники банку абсолютно не ознайомили його з тарифами з обслуговування карти, перекладаючи завдання дізнаватися інформацію на самого клієнта, замість того, щоб сказати про це під час оформленні карти.
У відповідь на негативний відгук клієнта, в банку відповіли, що в чат-боті на сайті банку є вкладка “Мої тарифи”, де клієнту відправляються тарифи після аналізу карти і тарифного пакета клієнта.
Leave a Comment