Клієнти Нової пошти розчаровані сервісом

Посилки приходять у величезних коробках. Клієнти найбільшого в Україні приватного поштового оператора “Нова пошта” почали масово скаржитися на обслуговування. Зокрема, українців не влаштовують стали обов’язковими величезні коробки, в яких, часом, перевозять товар зовсім невеликих габаритів. Негативні відгуки з’явилися на сторінці компанії в Facebook.

Так, один з клієнтів розповів, що користується послугами “Нової пошти” вже дуже давно, однак після того, як компанія ввела обов’язкові коробки для використання, він був дуже засмучений. Він вказав, що кілька невеликих товарів співробітники компанії склали в величезну коробку, що залишилося порожнє місце в якій заповнили папером.

Інший клієнт також висловив невдоволення, при цьому, висловлюючись куди менш стриманим тоном. Він запропонував упаковувати дрібногабаритних товари в коробки з-під холодильника, і припустив, що в компанії немає куди дівати папір і картон.

За словами клієнта, перші кілька разів він не звернув уваги, коли товар надійшов в коробках невідповідного розміру, проте така ситуація тривала, з разу в раз. Він звернув увагу також, що посилки з Китаю приходять із зазначенням ваги до десятих грама, так що підібрати коробку відповідного розміру було б зовсім не складно.

Ще одна клієнтка і зовсім розповіла, що в порожній простір, яке утворюється при використанні оператором занадто великих коробок, співробітники складають побутове сміття.

Представники “Нової пошти” відповіли на претензії клієнтів, вказавши, що, згідно з правилами оператора, всі посилки в товарній упаковці доупаковиваются фірмовими коробками компанії.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.