Клієнти скаржаться на затримки посилок Новою поштою

Нова пошта затримує доставку товару, скарги клієнтів Клієнти одного з найпопулярніших поштових операторів “Нова пошта” попала під шквал незадоволених клієнтів, які не можуть дочекатися своїх посилок. Відгуки клієнти залишили прямо під рекламою від “Нової пошти” про надання нового виду послуги в Facebook.

Так одна клієнтка пише, що по номеру накладної, товар вже мав бути в відділенні Нової пошти, проте в реальності товару ще немає. Розсерджена клієнтка цікавиться, чи зможе вона коли-небудь все таки отримати посилку.

“Здравствуйте. На Вашому сайті за номером посилки система відстеження повідомляє, що посилка повинна була надійти 12.01, статус” в шляху “, ні посилки, ні смс поки немає. Колл-центр не відповідає. Як мені отримати все таки посилку?”

На що адміністратори сайту відповіли, що останнім сканування вантажу було 11.01 в сортувальному складі Києва, проте далі його не відправили. Представники Нової пошти пообіцяли вислати колегам запит і допомогти у вирішенні даного питання.

Інша клієнтка закликає терміново знайти посилку за вказаною накладною, називаючи її життєво важливої. “Нова пошта, прошу терміново знайти життєво необхідну посилку по експрес-накладної № ХХХ Або поверніть гроші!”

Ще одна жінка поскаржилася на затримку доставки: “Нова пошта, це у вас нова розвага – відправляти повідомлення, відправлення в відділенні, а за фактом його немає і на питання коли буде в відділенні” ну, може, завтра “???”

Також користувачі мережі скаржилися на інші проблеми з вантажем, наприклад, збільшення маси вантажу, і псування вантажу. Так дипломи переможців дітей в творчому конкурсі прибутку зім’яті, що викликало їхнє розчарування. Також при транспортуванні був зіпсований телевізор, але відповідати за зіпсований вантаж НП не береться.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.