Vodafone виправдався за платну роздачу інтернету

Клієнт Vodafone поскаржився, що за роздачу інтернету з телефону доводиться платити додатково. Про це повідомляє «Айтіпедія» з посиланням на пост на Фейсбуці.

«Найбільш мерзенний оператор. Обіцяють безлим – подивився ютуб і телеграм пару днів – ви витратили 40 гіг. Потім мучишся півмісяця з вай Фай або іншими мережами. Захотів роздати інтернет – заплати 50 гривень. Зайшов в службу підтримки – подивися фільм «Собаче серце». Т9 в додатку на працює. Його явно створювали аутисти. Водафон, вам так важливо 50 грн за роздачу на планшет? Або вам шкода 40 гіг? Або вам шкода ютуб? Уже все Ютуб безкоштовно надають. Скільки потрібно заплатити, щоб ви дали просто. Інтернет і все? », – написав клієнт Vodafone.


Пост клієнта Vodafone на Фейсбуці

На пост незадоволеного клієнта відповіли представники мобільного оператора, заявив, що були змушені ввести “Політику чесного користування безлімітним інтернетом”.

«Ми не хотіли Вас засмучувати, проте, ці умови не просто так придумали, з шкідливості. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити “Політику чесного користування безлімітним інтернетом”. Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом. А з “Політикою чесного користування» все справедливо. Тим більше, що 40 Гб в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться!

 

А щодо роздачі інтернету – слід розуміти, що це працює за аналогією, як з WI-FI. Якщо з’єднання з одним пристроєм, швидкість буде максимальною, а коли підключається багато девайсів – швидкість ділиться на їх кількість, так як у роутера є певна пропускна здатність. Якщо простими словами – роздача інтернету на інші пристрої також підвищує навантаження на мережу. Подібна функція потрібна не всім, тому не включена в тариф, а надається за додаткову плату », – повідомили в Vodafone.


відповідь Vodafone

Крім цього представники мобільного оператора додали, що їх «тарифні плани орієнтовані на більшість клієнтів і на їх потреби».

«Всі тарифи формуються з урахуванням цін на ринку зв’язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів найбільш оптимальною щодо їх наповнення. Будемо раді допомогти вибрати найвигідніший варіант для використання, а також підкажемо способи економії в особистих повідомленнях нашої сторінки! », – запропонував Vodafone незадоволеному клієнту.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.