ПриватБанк без пояснень блокує карти клієнтів

ПриватБанк, один з найбільш затребуваних банків України, знову потрапив у скандал через блокування карт. Негативний відгук з’явився в тематичному розділі сайту Мінфін. Клієнт написав свій відгук, і заявив, що припиняє співпрацю з банком, підкресливши, що по всій видимості, позитивні відгуки ПриватБанк пише сам собі.

А у нього відбулася наступна ситуація. Клієнт пише, що має тривалий досвід співпрацю з фінансовою установою. Однак в останні роки, співробітники банку творять що хочуть. Він навів приклад, що у нього були заблоковані картки, а в фінустанові не можуть пояснити чому це сталося.

Клієнт банку заявив, що більше співпрацювати з фінустановою не буде, і порадить відмовитися від їхніх послуг, своїм близьким і знайомим. “Одні шахраї там працюють”, – підсумував клієнт.

На що співробітники банку запевнили, що працюють тільки в рамках існуючого законодавства. Співробітники банку заявили, що прагнуть надавати тільки якісний сервіс і завжди готові допомогти, якщо виникають питання.

Також, запропонували, в разі, якщо виникли питання, що стосуються банківського обслуговування, можете їх описати в особистому повідомленні або звернувшись з будь-якого авторизованого каналу.

Не так давно на ПриватБанк скаржився ще один колишній клієнт, який назвав фінзаклад “організацією шахраїв і кидал”. Клієнт банку згадав, що в 2008 році мошейнікі з Привату промишляли крадіжками грошей з карт клієнтів продажем баз даних всяким каламутним особистостям могли самовільно забрати останні гроші з рахунку і пустити карту в мінус і було наплювати що людина залишиться без засобів до існування.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.