Один з найпопулярніших державних банків “Ощадбанк”, регулярно потрапляє в скандали, українці часто скаржаться на сервіс банку. Цього разу терпець увірвався у жінки, яка отримує в цьому банку зарплату. Свій негативний відгук дівчина розмістила на тематичному порталі Мінфін.
Клієнтка банку пише, що їй доводиться користуватися цим банком, інакше вже давно б відмовилася, від їхніх послуг. За словами українки, тут найогидніший сервіс. Раніше, пише жінка, вона отримувала СМС-розсилку тільки в разі надходжень на карту зарплати і авансу. За ці повідомлення, як було раніше обумовлено, вона платила по 7 грн, тобто 14 грн на місяць.
Тепер банк, за словами розсердженої клієнтки став надсилати повідомлення, після того, як вона розплачується карткою в магазині понад 1001 грн.
Жінка пише: “Якщо я витрачаю гроші розраховуючись карткою або знімаю гроші менш 1001, мені смс-повідомлення не приходить, але якщо розраховується в магазині, то доводиться платити ще й за смс-повідомлення по 7 грн кожен раз.
Крім того, вирішила видати все наболіле клієнтка, в минулому році видали картки з чіпом, які через три місяці розмагнітилася.
Представники банку заявили: “Міняй за свій рахунок!”.
Жінка обурюється, виявляється, для того, щоб поміняти неякісну карту необхідно витратити свій вихідний для того, щоб вистояти в черзі або в робочий час відпрошуючись з роботи.
Мабуть у клієнтки зовсім увірвався терпець, вона заявила, що такіте ж проблеми існують у її колег. Наприклад, жінка поскаржилася, що простояла в черзі більше години.
Novyy skandal z “Oshchadbankom”
Leave a Comment