Українцям пояснили, як повернути “з’їджені” банківським терміналом ПриватБанка гроші

Українцям розповіли, що робити, якщо термінал «з’їв» гроші і не поповнив рахунок. Юристи пояснили, що робити, якщо після поповнення банківської картки через термінал на рахунку нічого не змінилося. Наприклад, студентка Ліна вирішила внести через термінал банку 1300 гривень на карту для оплати знімною квартири. Той забрав гроші і завис. І, як стверджує Ліна, на карті гроші не з’явилися.

Однією з причин помилки може бути технічний збій, так як міг пропасти інтернет в терміналі. Крім цього, за результатами інкасації в банку навіть можуть заявити, що нібито не помітили, щоб клієнт вносив кошти.

Що робити в таких випадках?

У схожих ситуаціях юристи рекомендують не обмежуватися дзвінками на гарячу лінію. Керівник юридичного відділу проекту USAID “Трансформація фінансового сектора” радить:

  • Написати офіційну скаргу і зареєструвати її в відділенні банку або відправити поштою;
  • Зберегти всі квитанції про спроби провести операцію в терміналі;
  • Зателефонувати на гарячу лінію або написати в месенджерах.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.