Клієнти «Нової пошти» продовжують скаржитися на завищення вартість доставки посилок. Про це повідомляє «Айтіпедія» з посиланням на відгук клієнта транспортної компанії на Фейсбуці.
“Доброго дня! Сьогодні отримав посилку у відділенні Нової пошти. Працівники вашої організації самостійно вирішили збільшити вартість посилки в два рази. А саме додали дві послуги: вартість коробки і упаковки. Фотографії додаються. Чекаю повернення коштів за надмірно нав’язані послуги! », – написав клієнт« Нової пошти », опублікувавши фото отриманої посилки.
Пост клієнта Нової пошти на Фейсбуці
У відповідь представники транспортної компанії заявили, що «уточнять інформацію і обов’язково … дадуть».
Facebook Comments
Leave a Comment