Клієнтів ПриватБанку попередили про шахраїв

Важливі рекомендації для громадян. Клієнт Приватбанку поскаржився на підозрілі дзвінки. Нерідко аферисти можуть дзвонити і пропонувати різні послуги від імені відомих банків або компаній. Цього разу на порталі Мінфін клієнт ПриватБанку поскаржився на підозрілий дзвінок. Представники фінансової установи відповіли на цю скаргу, і дали важливий рада.

Чоловік зазначив, що не так давно йому зателефонували з номера, який починається на «056». За словами чоловіка, люди представилися клієнтами ПриватБанку. Далі він запропонували акцію з кешбек в розмірі 5 відсотків. Однак далі стали задавати чимало запитань. Наприклад, про те, чи є у чоловіка універсальна карта.

Клієнт банку відзначив, що він сказав по телефону, що спілкування вести згоден тільки в чаті ПриватБанку. При цьому в чаті, пише чоловік, інформація про акції підтвердилася, однак співробітниця зазначила, що він, мовляв, уже відмовився від співпраці, і заявка вже була закрита. В результаті чоловік поскаржився на такі дзвінки.

Він підкреслив, що зараз чимало аферистів, які можуть вимагати особисті дані. З цієї причини він не розуміє, чому йому спочатку не написали в офіційному чаті, а дзвонили. При цьому його насторожило, що співробітники банку по телефону цікавилися, чи є у нього карта універсальна, адже вони повинні це знати самі.

Представники ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта. За їх словами, в мобільному додатку Приват24 клієнти завжди можуть перевірити самі, чи належить той чи інший номер саме фінансовій установі. Крім того, фахівці нагадали, що від ПриватБанку ніколи не буде надходити дзвінків або повідомлень з проханням про розкриття особистих даних. Наприклад, пін-коду карти, CVV2-коду, або ж пароля від Приват24. Що стосується акції, то з клієнтів поспілкуються особисто представники ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.