Слідом за новиною про позов влади США до Facebook з вимогою позбутися Instagram і WhatsApp, остання висловила претензії в бік Apple. Причиною тому стали запущені купертіновці 8 грудня «ярлики конфіденційності», які інформують користувача про збір персональних даних кожним конкретним додатком. Настільки прозора і зрозуміла система, подібна складу на продуктах харчування, що не припала до смаку розробникам WhatsApp. Вони заявляють, що Apple, нібито, не дотримується власних правил і не поширює роботу нових ярликів на фірмові програми на кшталт iMessage.
У своєму зверненні представники WhatsApp відзначають, що демонстрація типів даних, що збираються є антиконкурентних рішенням, яке може налякати користувачів месенджера і підштовхне їх до переходу на продукти конкурентів – на зразок того ж iMessage. Проте, як зазначає видання Axios, WhatsApp лукавить, адже нові правила застосовуються в рівній мірі до всіх програм iOS, включаючи вбудовані, а детальну інформацію про їх конфіденційності буде доступна всім бажаючим на сайті Apple.
Leave a Comment