Увечері 5 грудня користувачі поштових операторів почали отримувати листи про необхідність заплатити додаткове мито в розмірі 2,15 грн для отримання міжнародного відправлення.
«Укрпошта» повідомила, що не має відношення до цих листів і закликала не реагувати на них, адже це – шахрайська розсилка, мета якої – заволодіти даними банківських карток.
Як працює нова схема
5 грудня користувачам «Укрпошта» почали надходити листи від імені поштової компанії, в яких йшлося про те, що потрібно оплатити додаткове мито в розмірі 2,15 грн для отримання міжнародного відправлення.
За посиланням в листі користувачі потрапляли на фальшивий сайт, що імітує офіційний сайт «Укрпошта», де їх просили провести додаткову оплату. Насправді, таким чином шахраї збирали дані банківських карток.
«Укрпошта» вже звернулася в правоохоронні органи і кіберполіції, щоб зупинити поширення фішингових повідомлень і заблокувати шахрайські сайти.
Як не стати жертвою шахраїв
Щоб не постраждати від шахрайської атаки, «Укрпошта» радить:
- Перевіряти адресата. Розсилка шахрайських листів проходила з фальшивою електронної пошти. Основні джерела розсилки про статус відправлення «Укрпошта»: Viber, SMS-повідомлення та дзвінок з контакт-центру «Укрпошта». Всі відомості про нараховані мита можна дізнатися тільки у оператора в відділенні «Укрпошта». Порядок митного оформлення можна знайти на офіційному сайті компанії.
- Перевіряти посилання в листі і не переходити за сумнівними. Єдиний офіційний сайт «Укрпошта» – це ukrposhta.ua.
- Не вводити дані своїх банківських карт, не перевіривши безпеку ресурсу. Якщо користувач вводить дані карти – шахраї отримують доступ до неї.
- У разі, якщо зловмисники отримали дані карти – потрібно звернутися в банк, який видав карту, заблокувати її і перевипустити.
- Звертатися до кіберполіції, якщо підозрюєте дії шахраїв.
Leave a Comment