ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу. На цей раз клієнти скаржаться на оформлення банком медстраховок без їх відома. Як зазначає одна з клієнток ПриватБанку, до її кредитній карті була підключена страховка від коронавируса. Жінка зазначає, що співробітники банку не повідомили її про те, що вона буде підключена, а своєї згоди на підключення вона не давала. Вона залишила скаргу на сайті Мінфіну.
Клієнтка зазначила, що вже другий місяць за дану страховку з карти списуються гроші. Жінка наголошує, що відключити послугу теж не представляється можливим, вона протягом двох тижнів безуспішно намагається додзвонитися на гарячу лінію.
“Оператори перемикають мене з лінії на лінію, а допомогти ніхто не може. Останній раз взагалі не могла нікуди додзвонитися, так як всі оператори зайняті. Прошу надати зворотний зв’язок і повернути гроші. Наведіть порядок у вашій компанії, я не збираюся виплачувати добровільне страхування” , – зазначила клієнтка.
У службі підтримки ПриватБанку відреагували на повідомлення і відзначили, що незабаром зв’яжуться з клієнткою для вирішення її питання. У коментарях порадили скасувати послугу через додаток Приват24 в розділі Сервіс, проте відзначили, що повернення грошей навряд чи можливий.
Раніше в НБУ розповіли про нову виверту шахраїв. Аферисти відправляють українцям повідомлення про те, що їм належить 50 тис. Грн в рамках новітнього державного проекту “Онлайн-компенсація від держави”. У Нацбанку відзначають, що це нова схема шахрайства і застерігають громадян від використання сторонніх сервісів.
Leave a Comment