ПриватБанк не зміг захистити свою клієнтку від шахраїв і вимагає погасити борг. Клієнти ПриватБанку поскаржилися на марну систему безпеки банку і можливу участь у змові з шахраями.
«Система безпеки в банку не відповідає своїй назві !!! У ніч на 26.08. 2020 на моїй карті були здійснені шахрайські дії, тобто було піднято кредитний ліміт з 5000 тис на 35000 грн і була оформлена оплата частинами на суму 10 700. кошти шахраї повідправляли на різні рахунки », – повідомила клієнтка Привату.
За її словами, вранці 26.08 вона помітила що на її карті баланс пішов у мінус і звернулася на гарячу лінію ПриватБанку. Співробітник банку порекомендувала закрити рахунок способом оплати заборгованості по карті.
«Тобто допомоги з банку не отримала взагалі. Ніяких даних своєї карти нікому не давала, карта перебувала у мене в гаманці. Зараз відкрито в поліції справа про шахрайство, і кинула заявку в ПриватБанк на зупинку нарахування відсотків по моєму рахунку, чекаю відповіді », – додала потерпіла.
Однак співробітники банку щодня дзвонять клієнтці і вимагають погасити заборгованість.
«Скажіть, чому ж не дзвонити вночі 26.08, коли піднімали шахраї кредитний ліміт, банк не дзвонив щоб почути я це, а зараз дзвонить кожен день», – підсумувала клієнтка Привату.
У свою чергу співробітники ПриватБанку відреагували на пост постраждалої і заявили, що:
«Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку ».
Leave a Comment