Найбільша фінансова установа України продовжує розчаровувати клієнтів. Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що після верифікації його рахунки були заблоковані. ПриватБанк продовжує розчаровувати клієнтів, які залишаються незадоволені низькою якістю послуг, що надаються і неприємними ситуаціями, які виникають з вини працівників фінансової установи. На цей раз чоловік поскаржився на блокування рахунку без пояснення причин.
“Шістнадцятого жовтня вдень я хотів перевести кошти зі своєї картки на картку ПриватБанку. Мене попросили пройти верифікацію дзвінком на 3700. Всі дані підтвердив – оператор сказав що протягом п’яти-десяти хвилин операцію схвалять. Через п’ять хвилин я побачив, що на всіх картах з’явився символ “карта заблокована”. Після цього майже відразу мене викидало з програми Приват24. При спробі наступного логіна – пишуть, що номер телефону необхідно підтвердити в відділенні. Наступний дзвінок на 3700 – кажуть, що за цим номером немає прив’язаних карт. Більше години намагався зв’язатися з оператором, залишав заявку на call-back, тиша. у онлайн-чат увійти також не можу. або в системі якісь серйозні неполадки, або ставлення до клієнтів змушує бажати кращого “, – написав клієнт.
Після того, як скарга стала надбанням громадськості, співробітники банку написали стандартний в таких випадках відповідь, пообіцявши розібратися в ситуації найближчим часом Втім, останнім часом подібні випадки починають виникати все частіше і частіше.
Leave a Comment