На ПриватБанк надійшла чергова скарга від клієнта. Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що банк ввів нові тарифи і не повідомив про це. Чоловік написав, що щомісяця здійснює переклад приблизно 20 тис. Грн. з карток ПриватБанку на карту іншої банківської установи за реквізитами (IBAN). Операція здійснювалася близько трьох днів, однак комісія дорівнювала всього 3 грн.
Клієнт Приватбанку розповів, що при перекладі близько 10 тис. Грн. з “Карти для виплат” на “Універсальну” комісія несподівано склала 100 грн. “Яке було моє здивування, коли висвітилася комісія за переказ за реквізитами близько 100 грн. Питання не тільки в 100 грн, а в підлості банку. Виявляється, що з 1.09.2020 банк поміняв тариф (и)”, – поскаржився чоловік.
За його словами, він звернувся до співробітника ПриватБанку і заявив про порушення закону “Про платіжні системи та переказ грошей”, згідно з яким клієнтів повинні повідомляти про оновлення тарифів не менше, ніж за 30 днів. “Буцалося в чаті Приват24 з представником банку, таке враження, що банку закони не писані. В результаті – ХАМСТВО і ПІДЛІСТЬ, як зазвичай, рулять)”, – написав чоловік.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк повідомив, що соціальної мережі Instagram створена фейковий сторінка Privat24. Він зазначив, що на тій сторінці від імені банку проводять нібито розіграш цінних призів.
Leave a Comment