На ПриватБанк поскаржилися за зміну тарифів без попередження

На ПриватБанк надійшла чергова скарга від клієнта. Клієнт Приватбанку поскаржився на те, що банк ввів нові тарифи і не повідомив про це. Чоловік написав, що щомісяця здійснює переклад приблизно 20 тис. Грн. з карток ПриватБанку на карту іншої банківської установи за реквізитами (IBAN). Операція здійснювалася близько трьох днів, однак комісія дорівнювала всього 3 грн.

Клієнт Приватбанку розповів, що при перекладі близько 10 тис. Грн. з “Карти для виплат” на “Універсальну” комісія несподівано склала 100 грн. “Яке було моє здивування, коли висвітилася комісія за переказ за реквізитами близько 100 грн. Питання не тільки в 100 грн, а в підлості банку. Виявляється, що з 1.09.2020 банк поміняв тариф (и)”, – поскаржився чоловік.

За його словами, він звернувся до співробітника ПриватБанку і заявив про порушення закону “Про платіжні системи та переказ грошей”, згідно з яким клієнтів повинні повідомляти про оновлення тарифів не менше, ніж за 30 днів. “Буцалося в чаті Приват24 з представником банку, таке враження, що банку закони не писані. В результаті – ХАМСТВО і ПІДЛІСТЬ, як зазвичай, рулять)”, – написав чоловік.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк повідомив, що соціальної мережі Instagram створена фейковий сторінка Privat24. Він зазначив, що на тій сторінці від імені банку проводять нібито розіграш цінних призів.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.