Vodafone, “Київстар” і lifecell не зможуть вводити абонентів “в мінус”. Міністерство цифровий трансформації України підтримало правки в «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг», запропоновані Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Як повідомляє “Айтіпедія”, тепер мобільні оператори, зокрема Vodafone, “Київстар”, lifecell не зможуть без згоди клієнта підключати платні послуги.
У документ пропонують внести такі зміни:
Ввести двоетапне згоду абонента на отримання платної послуги. Тепер клієнт при першому натисканні повинен отримати всю інформацію про послугу та умови оплати, а клікаючи вдруге – замовити послугу.
Згода клієнта повинно бути надано письмово або діями, які можна зафіксувати. Наприклад, шляхом запису голосового або текстового повідомлення, а також за допомогою сигналів тонового набору.
Заборона на підключення платних послуг клієнтам, у яких недостатньо коштів або досягнута гранична сума коштів, прописана в договорі. Відповідно тепер піти в мінус абонент не зможе.
У момент замовлення послуги оператор буде зобов’язаний повідомити абонента про те, як можна відключити послугу.
Операторам заборонили надавати послуги, відмовитися від яких можна тільки активними діями. Зокрема це стосується діджінглов, користування якими пропонується в якості бонусу при покупці нової сім-картки протягом місяця. Надалі послуга стає платною і відмови від неї абонент повинен звернутися до оператора.
Також визначено перелік дії, що дозволяє погодитися на послугу. Сюди входить – письмову згоду, голосове або текстове повідомлення, ussd-запит, натискання відповідної кнопки на офіційній сторінці оператора в інтернеті або в добровільно скачаних додатків.
Запропонований документ зараз знаходиться на стадії узгодження з іншими органами державної влади. Точної дати винесення на голосування в Кабміні поки немає.
Leave a Comment