ПриватБанк знову в центрі скандала, навісивши на клієнта неіснуючі борги

Державний банк нараховує борги на тих, хто розірвав з ним договір. ПриватБанк потрапив у новий скандал через розрив договору з клієнтом, при якому йому нарахували неіснуючий борг. Про це повідомив уже колишній клієнт державного банку в своєму відгуку на Мінфін, – передає Айтіпедія. За його словами, після чергових «покращень» у ПриватБанку, він вирішив вивести звідти кошти і закрити карти.

«Обнулити свою валютну карту, подав заявку на закриття і успішно закрив. Сьогодні зайшов в Приватні і виявив борг по карті: $ 0.18, дрібниця, але потім як відсоток нарахують – не вистачить собак, що б їх продати і закрити борг », – пояснив клієнт банку.

За його словами, ніякого оповіщення з боку банку не було.

Крім того, закрити цей борг система не дає, так як карта закрита.

«Звідки взявся борг, якщо по карті немає кредитного ліміту, і всі операції здійснюються в режимі онлайн. Або я помиляюся, і не всі? По крайній мірі, на борту літака я карту не використовував. Як закрити цей борг? Чи впливає ця ситуація на кредитну історію? » – задається питанням вже колишній клієнт держбанку.

У відповідь на скаргу ПриватБанку написав, що заборгованість по карті виникла через те, що на момент її закриття одна операція не була допроведена.

«Запит від сайту / торгової точки на списання суми по одній з оплат надійшов уже після закриття карти. Банк не міг відхилити його, і був змушений провести списання. Ми передали інформацію колегам для більш детального аналізу ситуації. За результатами з вами зв’яжеться співробітник банку », – пояснили в держбанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.