Клієнтка поскаржилася на роботу банку. ПриватБанк потрапив у черговий скандал зі списанням коштів з рахунків клієнтів – клієнтка гроші так і не отримала.
Як передає Айтіпедія, свою скаргу клієнтка банку залишила на сайті Мінфіну. За словами жінки, вона в одному з банкоматів Дніпра хотіла зняти 20 000 грн, проте банкомат несподівано завис і гроші вона так і не отримала, хоча з рахунку сума була знята.
«Після натискання кнопки« видати гроші »банкомат почав вважати банкноти по звуку і подавати їх у вікно видачі, і протягом наступних 5-7 хвилин світилося той же вікно смуга завантаження, банкомат не реагував. Після звернення відразу на гарячу лінію ПриватБанку, оператор сказав, що потрібно натиснути, щоб розблокувати банкомат від зависання. З другої спроби вийшло і банкомат віддав карту, але гроші так і не видав !!! А списання по карті пройшло … », – написала клієнтка.
У банку жінці сказали, що чекати інкасації вона може довго, і коли повернуться гроші на рахунок, – невідомо.
При цьому клієнтка підкреслила, що головною проблемою є те, що кошти, які заблокував ПриватБанк, призначалися для погашення кредиту в іншому банку. Тепер вона повинна заплатити там штраф за прострочення оплати з вини ПриватБанку.
Співробітники банку у відповідь на скаргу жінки написали, щоб вона чекала повернення коштів, і вибачилися за ситуацію, що склалася.
Leave a Comment