«ПриватБанк» почав блокувати картки клієнтів без попередження. «Заїхала на заправку і не змогла розплатитися карткою. Після цього виявилося, що всі карти заблоковані. З банку ні дзвінка, ні повідомлення », – написала вона. За її словами, банк заблокував всі її карти через заборгованість за комуналку.
«Серйозно? І чим я повинна заплатити? Нирку продати? Якщо кредитка і зарплатна картка заблоковані. При цьому на момент блокування все заборгованості були погашені », – зазначила вона.
Скарга на ПриватБанк
На її заяву співробітники «ПриватБанку» відповіли, що «в разі надходження постанови про арешт банк змушений призупинити операції по рахунках згідно з постановою про накладення арешту».
«Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем, про що додатково повідомили вам на e-mail. Дізнатися контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете, перейшовши на сайт Міністерства юстиції », – повідомив« ПриватБанк ». Також в банку додали, що під час вступу до них запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
відповідь ПриватБанку
«У разі надходження на картки суми більше, ніж сума арешту, за зверненням в банк є можливість зняти кошти, що перевищують суму арешту», – додали в Приваті.
Leave a Comment