Провідні оператори мобільного зв’язку в Україні продовжують розширювати спектр своїх послуг, створюючи для своїх клієнтів не тільки комфортне обслуговування, а й багато зручних сервісів. Так, компанія “Vodafone Україна” створила для українців послугу “Розумний облік водопостачання”, яка була запущена в комерційну експлуатацію в четвер, 25 вересня.
У прес-службі компанії “Vodafone Україна” розповіли про нову послугу, яка створена на базі власної мережі NB-IoT і дозволить клієнтам вести автоматичний збір і облік даних про використання водних ресурсів. У комерцію послуга була запущена 24 вересня і покликана полегшити збір і облік інформації про споживання води комунальникам, а також ОСББ та ЖЕКам. З послугою “Розумний облік водопостачання” аналіз споживання водних ресурсів в багатоквартирних будинках стане набагато простіше і швидше.
До створення даної послуги українці були змушені вести всі підрахунки вручну на папері: спочатку заповнюється журнал, потім всі дані вносять в системи нарахування платежів, що ставить під загрозу точність переданих даних. Крім того, у багатоквартирних будинках є всього пару днів, щоб одночасно зняти і зафіксувати показники споживання води. Також проблемою ставати і доступ комунальників в підвальні приміщення, де розташовані лічильники.
“Щоб охопити всі вузли обліку, комунальники змушені збільшувати кількість персоналу, який не використовується ефективно в решту часу”, – коментують проблему в “Vodafone Україна”.
З новою послугою “Розумний облік водопостачання” ці проблеми зникнуть, оскільки тепер всі дані будуть збиратися і враховуватися автоматично, також можна буде через web-інтерфейс налаштовувати періодичність збору даних і систему оповіщення під необхідні потреби. Крім того, з послугою від Vodafone можна буде отримувати дані про навантаження на насосну станцію; отримувати тривожні сповіщення, а також вивантажувати дані в доступних форматах і через АРІ.
Leave a Comment