ПриватБанк почав заганяти клієнтів у борги

Нерідко трапляється так, що до заробітної плати або інших виплат залишається пару днів, а в гаманці порожньо. У таких випадках клієнти банків звертають увагу на кредитний ліміт своєї карти. Однак і тут можуть виникнути непередбачені обставини.

На порталі Мінфін один з клієнтів «ПриватБанку» написав про те, що у нього стався інцидент з кредитним лімітом. За його словами, у нього ніколи не було ніяких прострочень, а всі договори оплати частинами він зазвичай закривав завчасно. За 10 років, пише чоловік, у нього не було ніяких проблем. Кредитний ліміт становив 12 тисяч гривень.

Однак в певний момент банк знизив ліміт клієнта на 300 гривень. Причому відзначається, що це було без відповідного повідомлення. Повідомлення про це, пише клієнт фінансової установи, прислали тільки після дзвінка на гарячу лінію. Ось тільки на цьому ситуація не закінчилася.

За словами клієнта, на початку вересня він вніс на свою карту 5 тисяч гривень, а також закрив договір оплати частинами. Далі витратив ще деяку суму, після чого на його рахунку залишилося приблизно 1 тисячу 600 гривень. На наступний же день, пише клієнт, кредитний ліміт знизили на 2 тисячі гривень. Він підкреслив, що на балансі був мінус в 240 гривень.

«Скажіть, ви спеціально намагаєтесь людей загнати в борги? І чому ви не попереджуєте про зниження кредитного ліміту завчасно? », – пише українець.


На скаргу клієнта відповіли представники ПриватБанку. За їх словами, є дії, які допоможуть отримати потрібний ліміт. Для цього потрібно лише активно користуватися своєю банківською карткою. Також рекомендують надати документи, які підтвердять доходи.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.