ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.

Як передає новинний портал Айтіпедія, в мережі клієнтка банку на ім’я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.

Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з’ясується.

Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.

Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:

«За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », – розповів чоловік.

Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:


Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З’явилися подробиці.

Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов’язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З’явилися подробиці ситуації.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.