Українці звинувачують ПриватБанк в наданні неправильних реквізитів. Один з клієнтів ПриватБанку поскаржився, що йому прислали платіжки для оплати комунальних послуг з неправильними реквізитами.
Про це написав у своєму відгуку, який опублікував на сайті Мінфіну.
“Одна була за світло з лівими реквізитами, потім бігав тиждень, по організаціям що б повернули гроші. Повернули через 5 місяців, але це мені коштувало звільненням з роботи. Другий раз оплата домофону з чужими реквізитами”, – пояснив чоловік.
Він повідомив, що ПриватБанк відправив лист компанії, якій перевели гроші за користуванням домофоном, але та не відповіла. Пізніше в банку сказали, щоб клієнт самостійно шукав ту організацію для повернення своїх коштів.
Інша клієнтка ПриватБанку написала, що оплатила комуналку, але кошти не дійшли до адресата, оскільки банком були закриті реквізити. У фінансовій установі жінці сказали, щоб вона самостійно “вибивала кошти з помилкового адресата”.
Leave a Comment