Vodafone ввів нову послугу: тепер клієнти зможуть висловити все, що накипіло

Новий спосіб залишати відгуки. Крім подання стільникового зв’язку і мобільного інтернету, компанія Vodafone також володіє мережею магазинів, в яких продаються смартфони, планшети і аксесуари. Тепер клієнти магазинів можуть залишити свої відгуки про обслуговування новим способом. Все ритейловому магазини Vodafone впровадили новий спосіб збору та обробки відгуків від користувачів. Тепер клієнту достатньо відсканувати QR-код щоб залишити свої відгуки або пропозиції. Використовувати можна текст, фото і відео, щоб з їх допомогою відзначити хорошу роботу консультанта або навпаки, розповісти про труднощі, що виникли при обслуговуванні.

Залишені таким чином відгуки потрапляють відразу до керівників магазинів і групам підтримки клієнтів в головному офісі оператора. Залежно від ситуації вони проводять з працівниками магазинів обговорення або залучають інші підрозділи компанії в разі потреби. Така система дозволяє спростити як процес відправки відкликання, так і його подальшої обробки експертами з обслуговування. Клієнти, що залишили свої відгуки, отримають відповідь у формі SMS-повідомлення.

На сьогоднішній день Vodafone є одним з найбільших ритейлерів смартфонів і іншої техніки в Україні. Їх магазини пропонують смартфони, гаджети, переносну техніку і аксесуари. Введення нових можливостей для зворотного зв’язку має тільки поліпшити їх позиції на ринку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.