«Соні» продовжує тримати геймерів в тонусі напередодні офіційної презентації нової ігрової консолі PlayStation 5. Нагадати потенційним покупцям про швидкий вихід приставки японці вирішили за допомогою нового рекламного ролика.
Представляючи народу результат роботи маркетологів, представниця SIE Мері Йі акцентувала увагу на те, що кожна сцена ролика «максимально повно» розкриває можливості, переваги та особливості PS5. Відео починається з демонстрації йде по льодовому озеры дывчина. В один прекрасний момент панночка чогось вирішила погладити лід, який почав тріскатися після першого ж дотику. На середині водойми головну героїню ролика атакує премерзкий кракен. Цей персонаж з ісландського фольклору, по запевненнях Йі, покликаний продемонструвати потенційним покупцям всю «міць тактильної віддачі Dual Sense».
Вибралася абияк на берег дівчина потрапляє в свистопляску, звідусіль доносяться звуки, які покликані донести до глядача колосальні можливості Tempest 3D AudioTech. В один момент, незрозуміло звідки, у панянки з’являється професійний лук зі стрілами. Дівиця, уподібнившись легендарному Робін Гуду, починає натягувати тятиву. Цим дійством маркетологи вирішили донести до глядача «можливості адаптивних тригерів DualSense».
Про конкретні терміни прем’єрного показу PS5 і вартості консолі Йі промовчала.
Leave a Comment