ПриватБанк і Ощадбанк і інші банки більше не зможуть обманювати клієнтів

Більше ніякої оманливої ​​реклами. НБУ зобов’яже банки явно розділяти особисті і кредитні кошти, а також краще інформувати клієнтів про будь-які зміни за кредитним лімітом

З 1 вересня 2020 на силу вступлять нові правила НБУ до розкриття повної інформації про послуги в рекламі і на сайтах банків. Серед іншого, банки будуть зобов’язані чітко інформувати клієнтів про суму коштів на поточному рахунку і окремо про розмір кредитного ліміту. Також банки будуть зобов’язані своєчасно повідомляти своїм клієнтам про встановлення, збільшенні або зменшенні кредитного ліміту в SMS-повідомленнях, інтернет-банкінгу, мессенджере або через електронну пошту (в залежності від того, який канал зв’язку вибрав споживач).

Ці та інші вимоги прописані постановою НБУ від 14 травня 2020 № 62 «Про затвердження змін до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів відносно Банківських та других фінансових послуг». Національний банк затвердив нові правила ще в кінці минулого року після розширення повноважень, але з-за коронавируса їх вступ в силу було відкладено до вересня.

Контроль за дотриманням вимог покладено на профільний підрозділ Національного банку – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг. Він буде здійснювати щоденний моніторинг веб-сайтів і реклами банків і контролювати дотримання вимог до розкриття інформації. За неналежне розкриття інформації передбачений штраф в розмірі від 50 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне порушення.

Джерело: НБУ

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.