Sony PlayStation 5: «фальшиве 4К» і проблеми з іграми

Незважаючи на те, що за статистичними показниками консоль Xbox Series X кілька перевершує PlayStation 5, більшість фахівців кращої називають все ж продукт компанії Sony. Аргументується це надшвидким SSD, а також унікальними можливостями геймпада DualSense. Однак досить авторитетний аналітик Джефф Грабб закликає не поспішати з висновками, вказуючи на істотний недолік в «залізі» PS5.

В Twitter-стрічці згаданого інсайдера опублікований пост, який критикує роботу технології SmartShift. Якоїсь конкретики надано їм не було, – заява носить гаданий характер. Грабб вказує на «промах» розробників PlayStation 5, які не спромоглися роз’яснити всі тонкощі роботи технології творцям софта та ігор для консолі. На його думку, ця проблема дасть про себе знати протягом перших місяців продажів.

Справа в тому, що SmartShift – це технологія, яка розподіляє ліміт запитуваної потужності між процесором і відеокартою. Тобто, якщо продуктивна потужність відеокарти під час гри видає максимум, то частина цього навантаження перерозподілиться на CPU. В результаті даного процесу сумарний ліміт запитуваних ресурсів буде покритий повністю. Іншими словами, гра буде працювати на «максималку». Якщо розробники ігор не до кінця знайомі з роботою SmartShift, то виникнення проблем в майбутньому цілком логічно.

Дещо додає масла у вогонь по даній темі ще один інсайдер – Dusk Golem. Він вважає, що володарів консолі PlayStation 5 очікує «фальшиве 4К». Картинка буде передаватися на екран в більш низьку якість, але апскейли зображення і різні технології обробки максимально близько наблизять її до 4К.

Безумовно, чуток і припущень навіть авторитетних знавців IT-індустрії вірити на 100% не слід. Щодо скоро ми зможемо на практиці порівняти нові консолі Microsoft і Sony, тим самим спростувавши або підтвердивши припущення інсайдерів.

 

Джерело

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.