ПриватБанк кинувся блокувати гроші на рахунках українців через новий закону

Українцям пояснили, що робити, ПриватБанк може в односторонньому порядку розірвати договір і заблокувати фінансові кошти на рахунку, залишивши українців з носом. Про такий випадок розповів чоловік, мати якого є обманутою клієнткою ПриватБанку. Коментар зі скаргою опублікований на сайті “Мінфіну”. За його словами, батько проживає на окупованій території.

 

“Моя мати в 2019 році відкрила рахунок, як підприємець в даному банку. Так як людина літня, була виписана нотаріальна довіреність на моє ім’я і додана в систему ПриватБанку. Все було добре, але несподівано банк, без пояснення причин і попередження, в односторонньому порядку розриває відносини з клієнтом і блокує 21 тисячу гривень на рахунку ФОП. Так як мама проживає на окупованій території, я як довірена особа звернувся в банк, щоб перевести заблоковані кошти на рахунок в іншому банку (за рекомендацією співробітників колл-центру 3700). Було написано заяву про закриття рахунку і переказ грошей в інший банк. Епопея триває вже більше двох місяців, представники банку постійно блокують заяви (які я писав уже тричі !!!) посилаючись на те, що нібито не вірно заповнене заяву, не всі дані вказані, або що клієнт (колишній) повинен пройти ідентифікацію в банку !!! “, – обурився син клієнтки.

Чоловік зробив висновок, що банку “наплювати” на клієнтів і на їх проблеми, які їм створив цей же банк. Варто відзначити, на скаргу чоловіки відгукнулися в фінустанові. Співробітник ПриватБанку послався на закон “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів”.

“АТ КБ« ПриватБанк »є банком, який сумлінно і точно дотримується вимог чинного законодавства України. Відповідно до закону” Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення “банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Зараз власник рахунку може провести операцію переказу коштів, як було рекомендовано раніше. на жаль, наші фахівці не змогли зв’язатися з власником рахунку “, – йдеться в відповіді ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.