«Шашні» президента Олександра Лукашенка з Китаєм продовжують приносити користь жителям пострадянської республіки. Чергове підтвердження цього – початок виробництва білоруських електрокарів на базі китайського Geely Geometry A.
Збірка е-мобілів буде здійснюватися з 2021 року на заводі «Белджі» під Борисовим. Ціна білоруських електрокарів виявиться нижче зібраних в Піднебесній аналогів майже на 10% ($ 28 600 за більш «наворочений» версію в РБ проти $ 31 300 в КНР). І це без урахування обіцяних «бацька» субсидій!
У планах дирекції СЗАТ «Белджі» на 2021 рік – видати на-гора понад 1 000 електрокарів.
В даний час білоруські інженери «заточують» систему управління е-мобілями під місцеву специфіку і займаються адаптацією зарядної системи авто під загальноєвропейський стандарт.
Характеристики та основні можливості базової версії «Геометрії А»:
- довжина (м) – 4,7;
- потужність е-мотора (к.с.) – 163;
- час розгону з місця до «сотки» (с.) – 8,8;
- гранична швидкість (км / год) – 150;
- версії акумуляторів (кВт / год) – 51,9 і 61,9, з запасом ходу від однієї зарядки по циклу NEDC в 400 і 500 км відповідно.
Нагадаємо, що піонером білоруського е-автомобілебудування став зібраний в 2017 р електрокар на базі Geely SC7. Вихід новинки змусив президента Лукашенка тимчасово відволіктися від бульби і трактора заради тестування тесловской «Моделі S».
Після цього «Бацька» дав працюючим над створенням електрокарів «автомобільних справ майстрам» батьківський наказ орієнтуватися на високі стандарти «зірково-смугастого» е-автопрому.
Через рік білоруські умільці порадували вусатого «батька нації» аналогом китайського електрокара Zotye E200EV, після чого збірка цих е-мобілів з 220-кілометровим запасом ходу була масово розгорнута в республіці.
І, нарешті, в минулому році білоруси явили світу відразу 3 електрокара власної розробки.
Leave a Comment