Найбільші мобільні компанії України пропонують своїм абонентам вигідні тарифи і всілякі умови, щоб збільшити кількість клієнтів. Разом з тим деякі вигідні і популярні умови можуть принести ряд неприємностей. Зовсім недавно незареєстровані абоненти отримали можливість звертатися за зміною номерів без верифікації та ідентифікації клієнтів. Ось тільки в компанії «Київстар» не схвалюють таку пропозицію і стверджують, що вона може бути небезпечною.
Директор по регулярному забезпеченню мобільного компанії Олександр Когут попереджає, що дана послуга може послужити добру службу аферистам і шахраям. Завдяки їй недобросовісні громадяни зможуть знімати з мобільного рахунку абонента гроші, отримати доступ до його банківськими картками і навіть оформляти онлайн-кредити і багато іншого.
Когут впевнений, що принцип «єдиного вікна», який запропонували в українському уряді не підходить нашій країні. Дана практика була запозичена з інших країн, де мобільним зв’язком користуються лише зареєстровані абоненти. Саме там ризик шахрайства дуже мінімальний.
Крім того, перенесення номерів знеособлених клієнтів не дає можливості мобільної компанії стягнути заборгованість за рахунком.
Відзначається, що клієнт може втратити частину коштів зі свого рахунку, які залишалися у нього перед міграцією. Олександр Когут в черговий раз повторює, що дана послуга шкідлива і мобільному оператору і його клієнтам.
Leave a Comment