Київстар і Vodafone зайшли в тупік: новий мобільний оператор почав роздавати гроші клієнтам

Новий оператор мобільного зв’язку Lycamobile докладає всіх зусиль, щоб завоювати любов абонентів і щільно закріпитися на ринку, на рівних конкуруючи з українськими мастодонтами начебто Vodafone і Київстар.

Для цього він користується старими, але перевіреними методами – установкою дешевих тарифів, які “перебивають” ціни конкурентів навіть після того, як останні істотно їх знизили.

У Лікамобайл є така можливість в основному тому, що у них, на відміну від, наприклад, Vodafone, немає офісів, і кожен співробітник працює вдома, що економить гроші на оренді офісних приміщень.

Ще один важливий інструмент по залученню нових абонентів – акція “Приведи друга”. Lycamobile пропонує нараховувати абонентам, яким вдалося привести до оператора нових клієнтів, гроші на рахунок. “Велика трійка” також користується схожою акцією, однак їхня помилка в тому, що співпрацюють вони не з клієнтами, а з співробітниками салонів стільникового зв’язку і промоутерами.

Крім усього іншого, Лікамобайл роздає свої сім-карти безкоштовно, отримати їх можна з доставкою, за яку також нічого не потрібно платити, з офіційного сайту української філії оператора. В даний момент у новачка три тарифні плани. Перший – “Все в одному XS” – безлімітні дзвінки в мережі, шістдесят хвилин дзвінків, тридцять СМС-повідомлень і 4 ГБ мобільного інтернету за 50 грн. Другий – “Все в одному S” – представляє 650 хвилин і 50 СМС на номери будь-яких операторів, тридцять хвилин дзвінків в роумінгу і 8 ГБ інтернету, але вже за 70 грн на місяць. Найдорожчий тариф – “Все в одному М”. Він передбачає вісімсот хвилин розмов, сорок хвилин розмов у роумінгу, сто СМС, а також 12 ГБ інтернету. Все це обійдеться в сотню гривень.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.