Нещодавно незареєстровані абоненти отримали можливість звертатися за зміною номерів без додаткових бюрократичних зволікань начебто верифікації та ідентифікації абонентів. Однак у оператора «Київстар» заявили: ця популярна послуга може бути небезпечною. Олександр Когут, директор по регуляторному забезпечення «Київстар», побоюється, що це може стати справжньою «золотою жилою» для шахраїв всіх мастей. Завдяки цьому вони зможуть знімати з мобільного рахунку абонента гроші, отримувати доступ до його банківської картки, оформляти на нього онлайн-кредити і так далі.
Чому ініціатива уряду не підходить для України?
За словами Когута, запропонований урядом принцип «єдиного вікна» не підходить для України. Регулятор запозичив його з країн, де мобільним зв’язком можуть користуватися виключно зареєстровані абоненти, так що ризик «викрадення» номери абсолютно мінімальний, якщо шахрай, звичайно, не хакер найвищого класу. Також перенесення номерів знеособлених абонентів не дає мобільному оператору стягнути з них дебіторську заборгованість за рахунком. Цитуючи представника компанії: “Не маючи на руках інформації про боржника, оператор-донор позбавляється права на захист своїх законних прав та інтересів в суді”. Чому це має хвилювати звичайного абонента? Ну, хоча б тому, що він також не зможе отримати невикористану частину коштів зі свого рахунку, зробивши міграцію. Таким чином, Когут повторює, що дана ініціатива шкідлива в рівній мірі як для оператора, так і для простих абонентів.
Нагадаємо, нещодавно «Київстар» різко збільшив кількість хвилин і гігабайт в своїх тарифах. Це акція, яка дозволить вам, якщо ви є його абонентом, збільшити кількість хвилин і гігабайтів в тарифному плані, якому ви користуєтеся. Вона діє для всіх абонентів лінійки послуг Всі разом, абонентів тарифних планів передоплати і тих, хто обслуговується за договором, за винятком бізнес-абонентів, а також тих, у кого тарифний план – якийсь із цього списку: Київстар Комфорт 2018, Професіонал, дзвінки для батьків, Інтернет для батьків, SIM для пристроїв, Smart SIM. Підключити акцію можна за допомогою системи «Мій Київстар», дзвінком на безкоштовний номер для обслуговування 222 або через комбінацію * 222 # і клавіша виклику. Для того, щоб перевірити залишок пакету послуг, ви можете також або скористатися системою «Мій Київстар», або за допомогою особливих комбінацій
Leave a Comment