Клієнтка не може добитися від ПриватБанку повернення коштів

Про це вона розповіла в негативному відкликання, який опублікувала на порталі Мінфін. За словами клієнтки, при декількох свідків вона намагалася перевести на карту 500 гривень, але термінал ПриватБанку в самий невідповідний момент завис.

“Після введення 500 гривень, апарат завис і обнулився. При першому зверненні в« службу »3700, було сказано, що гроші повернуть на рахунок телефону протягом 2-х тижнів. При другому зверненні в« службу »3700 було сказано, що в першій заявці взагалі не було і, що тепер вона буде оформлена. на телефон прийшло підтвердження, що заявка прийнята. при третьому зверненні в «службу» 3700, було сказано, що при зависанні терміналу гроші автоматично були перераховані на карту, що звичайно – повна нісенітниця “, – скаржиться вона.

ПриватБанк на прохання повернути кошти заявив, що “нічим не може допомогти”.

“Цього (зарахування коштів – ред.) Не відбулося, і це було неодноразово перевірено. При питанні, як мені повернути мої гроші, в 3700 мені відповіли, що нічим не можуть мені допомогти. Подібний нахабний грабунок і зневага – це звичайна практика шановного« Приватбанку »?”, – задалася вона питанням.

“Підтвердженням платежу є квитанція. Ви можете надати її одержувачу коштів. В Приват24 в меню: Сервіси – Послуги – Сервіс квитанцій, Ви можете роздрукувати квитанцію платежу, сплаченого з карти Приватбанку в системі Приватбанку. Також, рекомендуємо одержувачу коштів уважно перевірити виписку по 02.06. 20. у разі додаткових питань просимо отримувача коштів звернутися до нас в особисті повідомлення і надати скріншот виписки по карті. Будемо раді допомогти “, – відповів представник ПриватБанку на скаргу незадоволеною клієнтки.

Джерело

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.