В результаті збою в ПриватБанку клієнт втратив гроші

Звична ситуація, коли ви кладете гроші в термінал, і вони тут же нараховуються на карту, в цей раз не повторилася. Одним з підтверджуючих фактів стало повідомлення на сайті Міністерства фінансів. Суть негативного відгуку від клієнта ПриватБанк в тому, що після внесення на карту засобів через термінал, гроші так і не надійшли.

Взагалі, ПриватБанк бере на себе зобов’язання оформити надходження коштів з терміналу протягом трьох діб. Найчастіше це справа кількох хвилин, а то й секунд. Однак, клієнт банку, внісши 4 500 в термінал самообслуговування 10 червня чекав зарахування цілих шість днів! Причому сума прийшла не вся, а на 500 грн менше. Втім, нерви клієнту банку почали тріпати буквально на наступний день.

Коли клієнт виявив, що надходження грошей затягується, він подзвонив в службу підтримки. Там його запевнили про нарахування протягом доби. Цього, як ми вже знаємо, не сталося, і оператор ПриватБанку призначив інший термін – тиждень. Після чергового звернення, до однієї тижня додалася ще одна, тобто, в цілому – 14 днів.

Данна подія ускладнюється ще й тим, що потерпілий мав проблеми з дзвоном до оператора. Йому часом доводилося по півтори години чекати відповіді. Що стосується 500 грн, представники ПриватБанку пообіцяли вирішити це питання в «найкоротші терміни».

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.