Досить резонансна ситуація сталася з клієнтом ПриватБанку, чия претензія була залишена на порталі Мінфіну. Йому без попереджень відключили опцію «Оплата частинами». Так, ПриватБанк має право в односторонньому порядку вносити зміни, що прописано в договорі, але справа в іншому. Конкретних причин відключення названо не було. Відповідь можна оцінити тільки так – зневажлива відписка.
Потрібно помітити, громадянин є клієнтом ПриватБанку кілька років, протягом яких жодного разу не прострочив виплати по кредитах, платоспроможність теж не погіршена, однак можливості оплачувати платежі частинами його все одно позбавили.
Користуючись своїм правом, клієнт попросив співробітників роз’яснити ситуацію. Відповідь була скупий на подробиці: «кредитний відділ прийняв рішення». З метою все-таки дізнатися причину, клієнт банку написав в Мінфін. Там йому відповів знову ПриватБанк, більш розгорнуто, але також незрозуміло. Власне, дивіться самі:
В Загалом, що стало причиною відключення послуги, так і залишилося загадкою. Нехай «професійна» відписка, це вони вміють, але рада банку взагалі вразив – користуватися послугами активніше, брати участь в акціях, частіше оплачувати покупки карткою Приват. З огляду на добропорядність цього клієнта – рада не за адресою.
Крім усього іншого, для повідомлення клієнтів у банку є маса способів – e-mail, СМС-оповіщення, месенджер Viber або банківський додаток. Однак ніде про відключення послуги «Оплата частинами» через добу повідомлено не було. Таким чином, найпопулярніший банк України ще й порушив власне зобов’язання, а саме: «повідомляти клієнтів протягом 24 годин про відключення послуг».
Leave a Comment