Користувачі Xiaomi масово скаржаться на проблеми з безконтактної оплатою

Два дні тому до нас на пошту надійшло звернення від читача, з проханням висвітлити одну важливу проблему, з якою стикаються користувачі які так полюбляє у нас смартфонів, від компанії Xiaomi.

Подробиці
У листі йшлося ось про що:

“ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС З ПРОХАННЯМ висвітлити ЧЕРГОВИУ МАСШТАБНУ ПРОБЛЕМУ зі смартфонами XIAOMI (ТЕЖ є власником). БАГАТО власників смартфонів зіткнувся з проблемою В РОБОТІ GPAY, Я ТЕЖ. Подивіться відгуки В PLAYMARKET І В ЧАТІ ПІДТРИМКИ Гугл Я ЗРОЗУМІВ ЩО ЦЕ МАСОВА ПРОБЛЕМА. ЇЇ СУТЬ У ТОМУ, ЩО ПІСЛЯ перезавантаження пристрою втрачає НАЛАШТУВАННЯ КАРТИ В GPAY ДЛЯ безконтактної оплати. Гугл ЗВИНУВАЧУЄ КСЯОМІ, А КСЯОМІ МОВЧИТЬ, А ЛЮДИ мучаться. Я, НАПРИКЛАД, В МАГАЗИНІ, НА КАСІ, СТВОРИВ ПРОБКУ НА 20 ХВИЛИН :). ОСКІЛЬКИ В КСЯОМІ НЕМОЖЛИВО просимо (ЗА 3-4 РОКИ ДОСВІДУ НА 2-Х ПРИСТРОЯХ НЕ РАЗУ НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДЬ) МОГЛИ Б ВИ висвітлити цю ПРОБЛЕМУ. ЦЕ ДАСТЬ ЛЮДЯМ ІНФОРМАЦІЮ для усвідомленого вибору ПРИСТРОЇВ ПРИ КУПІВЛІ. У МЕНЕ REDMI NOTE 8 PRO “

Якщо подивитися на відгуки в наведених вище джерелах, то складається досить суперечлива картина. У підтримці Google користувачі самі намагаються знайти вихід із ситуації і радять використовувати гаманець HCE замість SIM і якщо в 2019 році це вирішувало проблему з безконтактними платежами, то з початку 2020 роки знову почалися “танці з бубнами”. Ось деякі з незадоволених відгуків:


У підсумку вихід “народні умільці” все ж знайшли, кому-то допомагає скидання до заводських налаштувань, хтось користується можливістю скинути кеш в гугл сервісах і після перезавантажує смартфон.

Але як бачимо з листа вище, навіть такий делікатний і іноді безглуздий підхід до налаштувань безконтактної оплати (скидати до заводських налаштувань смартфон заради настройки одного параметра не найцікавіше заняття) не дає 100% гарантії на коректну роботи такої корисної в наш час технології.

При цьому засмучує підхід виробника Xiaomi до замочуванню даної проблеми. Адже дійсно, ніяких офіційних “підказок” для подібних “щасливих” власників їх продукції в мережі немає і розраховувати в подібній ситуації можна тільки на свої сили, а також на “світлі голови” в широкому колі ком’юніті Xiaomi

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.