Соціальна мережа TikTok в період карантину / самоізоляції стала однією з найбільш популярних платформ для розваги втомлених від ув’язнення користувачів. Просікли це і LG, яка через цю мережу вирішила просувати свою незвичайну ідею Dual Screen (підключається до флагману додатковий дисплей з розширенням функціональності). Пропонуємо вам оцінити польську рекламу LG, яка обертається навколо дуже просунутого дідуся, який користується всіма перевагами подвійного екрану (в тому числі і для вуайєризму під мелодію “ю тач тралала тралала”). Відео з дівчиною через скандал вже видалено з соцмережі.
https://www.tiktok.com/@lgpoland?referer_url=https%3A%2F%2Fmobiltelefon.ru%2Fpost_1590271585.html&referer_video_id=6821103072111004934
Facebook Comments
Leave a Comment