Вранці 21 травня в користувачі домашнього інтернету «Київстар» поскаржилися на недоступність послуги – скарги стали масово з’являтися в соцмережах приблизно в 9:00 за Києвом. Крім недоступності домашнього інтернету, судячи зі скарг, не працює телефон підтримки та особистий кабінет.
Оновлене: приблизно о 11:00 послуга домашнього інтернету «Київстару» заробила у частини користувачів. Це підтвердили і в компанії, пообіцявши компенсації всім постраждалим.
Незабаром після появи скарг в «Київстарі» підтвердили проблеми, пославшись на технічний збій. На сайті компанії можна знайти повідомлення наступного змісту: «Сайт« Київстар »зараз на технічному обслуговуванні. Незабаром ми повернемося. Спасибі за терпіння”.
У той же час в соцмережах представники компанії відповідають всім незадоволеним користувачам однаково:
Причини збою в «Київстарі» поки ніяк коментувати не стали, пообіцявши усунути до 18:00 21 травня.
Leave a Comment