«Нова пошта» тепер буде доставляти посилки з Китаю поїздом

Компанія «Нова Пошта Глобал» (рані «Нова пошта Інтернешнл») відкрила ще один шлях доставки посилок з китайської торговельної площадки AliExpress в Україні – поїздом. 22 квітня 2020 року через Китаю до Києва прибув перший залізничний контейнер з першою партією посилок вагою 4 тонни. У ньому знаходилися 8888 відправлень з AliExpress для клієнтів компанії «Нова пошта». Весь шлях зайняв 15 днів. За запевненням компанії, це в 2 рази швидше аналогічних перевезень на ринку.

Відзначимо, буквально днями повідомлялося про запуск авіаперевезення посилок з Китаю чартерним вантажним рейсом. Але біля залізничного способу доставки є свої переваги. Це більш стабільний спосіб доставки, так як авіа чартери дуже залежні від доступності літаків і обсягів посилок. Це може призводити до затримок у доставці. У той же час поїзд ходить (майже) строго за розкладом, що забезпечує стабільність поставок.

При доставці контейнера з посилками поїздом він долає шлях з Гуанчжоу в Варшаву за 13 днів. Звідти контейнер доставляється до Києва наземним транспортом, на це потрібно ще 2 дні. Таким чином, повний термін доставки з Китаю в Україну займає 15 днів. «Нова пошта» провела доставку першої тестової партії посилок поїздом, переконалася в надійності такого способу, і тепер планує використовувати його на регулярній основі.

«Ключова перевага залізниці – чіткий маршрут: поїзди рухаються за розкладом без відхилень і затримок, що дозволяє гарантувати клієнтам дотримання термінів доставки. Крім того, залізничні контейнери дозволяють комбінувати відправлення е-комерс з вантажами бізнес-клієнтів, що дозволяє задовольнити потреби різних сегментів », – розповіла Ольга Володіна, заступник директора« Нова Пошта Глобал ».

Додамо, що тепер всі покупці товарів з AliExpress можуть замовляти доставку товарів безпосередньо до відділення «Нова пошта» (незалежно від способу доставки). Для цього потрібно вибрати опцію AliExpress Standard Shipping і на карті вказати найближчого відділення.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.