Глава Huawei Consumer Business Group дав інтерв’ю виданню Wired. У ньому Річард Ю висловив бажання відновити відносини з американськими компаніями, розповів про витрати на розробку камер в смартфонах і про партнерство з Xiaomi, Oppo, Vivo. Публікуємо переклад.
26 березня Huawei представила флагманську лінійку смартфонів P40 . До неї увійшли три смартфона і всі вони позбавлені сервісів Google. Незважаючи на це, пристрої у квітні вийдуть на глобальний ринок.
Тепер, коли ви створили свій власний магазин додатків, ви коли-небудь повернетеся в Google?
У минулому ми приносили величезні доходи і прибуток таким американським компаніям, як Google, і ми були дуже хорошими партнерами. Тому, ми все ще сподіваємося, що зможемо продовжувати співпрацю з Google. Сподіваюся, ми зможемо отримати ліцензію від уряду США. Ми відкриті [до переговорів]. В інтересах американських компаній, вони повинні … Я сподіваюся, що вони дадуть нам ліцензію.
Ми хочемо використовувати сервіси Google і Play Store в якості основного вибору для Huawei Mobile Services, щоб запропонувати користувачеві вибір. Ми хочемо залишитися на платформі Android.
Коли в галереї додатків Huawei буде все, що очікують побачити користувачі смартфонів у Великобританії та Європі?
Huawei Mobile Services і App Gallery були розроблені дуже швидко, і вони стають кращими. Зараз в магазині додатків з’являється все більше і більше популярних додатків, але так, там напевно є прогалини. Згодом все це можна виправити. Нам потрібен один або два роки.
Розкажіть нам про партнерство з Xiaomi, Oppo і Vivo та ідеї створення платформи для швидкого завантаження додатків.
Ми поки думаємо про це, але, ми в той же час, все ще сподіваємося, що зможемо отримати американську ліцензію, і ми все ще хочемо співпрацювати з Google. Якщо цього не вийде, тоді ми будемо думати про це. Ми не хочемо руйнувати цінність американських компаній такими партнерськими відносинами, тому ми цього не робимо.
Що послужило причиною запуску асистента Celia?
У нас вже є голосовий помічник «Селія» в Китаї, і до заборони США у нас не було плану вивести його на світовий ринок. Тепер із забороною ми змушені були це зробити. «Селія» поки на початковому етапі (у порівнянні з конкурентами), але дуже швидко поліпшується. Ми запустимо його в більшій кількості країн з місцевими мовами і інтеграцією з місцевими службами.
Чому ви не вступили в альянс розумного будинку Apple, Google, Amazon і Zigbee?
Наш Huawei HiLink – це відкритий стандарт, і ми зробили його на два роки раніше світових стандартів, створених американськими компаніями в минулому році. Ми відкриті до співпраці, але ми також хочемо продовжувати підтримувати наш власний стандарт. Ми розглядаємо питання підтримки інших стандартів, але заборона США обмежує нас. Нас турбує те, що ми перемкнемося на новий стандарт і не зможемо його використовувати. До того ж, наш стандарт кращий, так навіщо нам відмовлятися від нього?
Як довго камери будуть полем битви для інновацій смартфонів?
Я думаю, по крайній мірі, протягом наступних одного або двох років. Якщо чесно, це дуже дорого. Ми витрачаємо величезні суми грошей на інвестиції. Витрати на камеру [P40] становлять 100 доларів [за один смартфон], може бути, навіть більше, ніж 100 доларів. Це занадто дорого, якщо бути чесним. Вартість матеріалу занадто висока.
Протягом наступних двох років камера буде дуже важлива, але після цих двох років ми не зупинимося. Я думаю, що важлива не тільки камера, але і те, скільки часу користувач проводить зі смартфоном, скільки він працює від батареї, якої діагоналі у нього екран і який захист для очей. А якщо у вас екран великого розміру і ви хочете помістити його в кишеню, то вам потрібен складаний смартфон або VR.
Коли складні смартфони будуть коштувати приблизно стільки ж, як звичайні?
Думаю, нам знадобиться більше року – може бути півтора або два роки. Вартість в цій категорії дуже висока, ми втрачаємо гроші. Витрати настільки високі, що ви не можете в це повірити і тим більше отримати прибуток. Але ринковий попит [на Mate Xs] величезний. Ми продовжуємо нарощувати виробництво, щоб збільшити обсяги поставок.
Як криза з коронавірусом вплинула на бізнес смартфонів Huawei?
На нас уже впливає заборона США, але коронавірус – це виклик для всіх. Я думаю, що ми можемо досягти більшого успіху, ніж інші компанії. Ми виробляли P40 з кінця минулого року, з грудня по березень. Наш ланцюжок поставок в Китаї відновлюється дуже швидко.
Наприклад, минулого місяця в лютому більшість китайських фабрик закрилося. Але ми заздалегідь взяли рішення щодо запобігання поширення вірусу: маски для наших працівників, поліпшення очищення столових та інших об’єктів. Усі наші телефони мали програмне забезпечення для перевірки працездатності. У лютому виробництво припинилося, але багато заводів Huawei працювали. Майже весь Китай не працював минулого місяця, а ми працювали – деякі в офісі, а деякі з дому.
Leave a Comment