Стрімінговий сервіс Spotify оголосив фінансові результати за четвертий квартал 2019 року, який завершився 31 грудня 2019 року.
Доходи компанії досягли 1,86 млрд євро (1,5 млрд євро у четвертому кварталі 2018 року) – зростання у порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 24%. Не в останню чергу за рахунок різкого збільшення передплатників Spotify Premium до 124 млн облікових записів (+ 29% в порівнянні з Q4 2018).
Загальна кількість користувачів, що користуються сервісом хоча б раз на місяць, досягла 271 млн, що більше минулорічного результату на 31%.
У Spotify пов’язують успіх з рядом рекламних активностей: інтерактивною особистою статистикою Wrapped для кожного користувача, безкоштовними колонками Google Home Mini для передплатників із США і пропозицією 3 months on us для передплатників сімейного плану.
Leave a Comment