Китайська компанія ByteDance, яка володіє популярною соціальною мережею TikTok, збирається випустити фірмовий музичний стрімінговий сервіс. Про це повідомляє Financial Times.
За словами журналістів, на даний момент фірма веде переговори з найбільшими звукозаписними корпораціями – Universal Music, Sony Music і Warner Music. Прем’єрний запуск повинен відбутися на ринках, що розвиваються, серед яких Індія, Бразилія або Індонезія. Потім планується вихід на американські та європейські арени, де основну частку утримують Apple Music або Spotify.
Розраховується, що основну частку передплатників новому сервісу складуть активні користувачі TikTok, яких насьогодні налічується більше 500 млн.
Основний нахил розробники роблять на контент, створюваний самими користувачами. Поряд зі звичайним прослуховуванням композицій, творці впровадять можливість обміну творами. Також, користувачі зможуть переглядати та додавати в особисту бібліотеку короткі відеоролики і накладати на них обрані треки. Усе це посприяє додатковій віральності контенту, яка властива TikTok. Такою інформацією поділилися деякі музиканти, яким в числі перших надали доступ до демо-версії платформи.
Вартість передплати поки невідома. Очікується, що вона буде менше, ніж у Apple Music, Amazon Music Unlimited або Spotify.
Leave a Comment