З 1 вересня Google буде вимагати від розробників ігор показувати ймовірність випадання ігрових предметів з так званих лутбоксів, віртуальних скринь, які гравець отримує за проходження рівнів або купує за реальні гроші. Компанія додала інформацію про це в угоду користувача. Аналогічна вимога вже встановлено App Store.
Деякі ігрові предмети з лутбоксів мають декоративну функцію, інші – прискорюють ігровий процес. Деякі розробники самі вводять обмеження. Наприклад, компанія Epic стала показувати ймовірність випадання речей в грі Fortnite після того, як на початку цього року на неї подали в суд батьки американського підлітка.
Влада деяких країн вважає, що ігри з лутбоксами слід прирівняти до азартних і регулювати відповідним чином. Це вже сталося, наприклад, в Бельгії.
Крім того, з 1 вересня Google зажадає від розробників додатків для зовсім юної аудиторії обмежувати тематику рекламних оголошень, які не збирають персональні дані дітей і т.д.
Leave a Comment