OnePlus оголосила про запуск маркетингової кампанії за участю актора Роберта Дауні-молодшого. Як випливає з довгострокової угоди, зірка буде з’являтися в серії промо-активностей OnePlus в Індії і Китаї.
Я радий, що такий молодий бренд йде проти всіх на технологічному ринку. Я вже ознайомився з OnePlus 7 Pro, і увага до деталей в поєднанні з інноваційним дизайном дійсно вражає, – Роберт Дауні-молодший
Глава OnePlus Піт Лау розповів, що ідеологія компанії, відображена в слогані – Never Settle ( «Ніколи не погоджуйся на компроміси») – збігається і з творчістю, і відданістю справі Роберта Дауні-молодшого.
14 травня китайська компанія представила смартфони серії OnePlus 7. Пристрої надійдуть у продаж у найближчі дні по всьому світу.
Facebook Comments
Leave a Comment